5 pratimai gražiai paakių odai

Ar tau yra taip buvę, kad pažiūri į veidrodį ir paakių oda visiškai nepuošia veido – po akimis matyti tamsūs pilki ratilai?

Dar blogiau, jei apie tai pasako ne veidrodis, o kolega. Ne kartą girdėjau klausimą – tau viskas gerai? Atrodai pavargusi, akys pajuodę.

Iš tiesų, patamsėjusi paakių oda išduoda nuovargį, taip pat ir amžių bei gadina bendrą vaizdą. Tačiau su kai kuriais pratimais šiuos tamsius paakių odos ratilus galima nesudėtingai pašalinti ir taip išspręsti problemą. 

Tamsūs ratilai aplink akis gali atsirasti tiek vyrams, tiek moterims ar vaikams. Tam įtakos turi genetika, miego trūkumas, alergijos, senėjimo procesas ar įvairūs žalingi įpročiai, tokie kaip rūkymas, alkoholio vartojimas, ir per didelis stresas.

Darant pratimus, kurie tonizuoja akių zonos raumenis ir aktyvina kraujotaką, tamsius paakių ratilus ir mašelius po akimis galima sumažinti.

Pratimai, kurie padės atgaivinti paakių adą

1. Patapšnojimai. Pirštų galiukais patapšnok aplink akis, taip pat kaktą, nosį, skruostus. Daryk tai greitais ir sklandžiais judesiais.

2. Ausies masažas. Trumpas ausų masažas padės atgauti veido spindesį ir sumažins tamsius ratilus aplink akis. Nykščiu ir smiliumi klaidžiok po visą ausį nuo viršaus iki ausies spenelio. Pamatysi, kad tai ne tik naudingas pratimas paakių odai, bet ir malonus 😉

3. Kaklo aktyvinimas. Atsigulk ant lovos nugara, kad pečiai būtų prie krašto ir galva kabėtų ore. Lėtai kelk galvą, kol smakru paliesi krūtinę. Palaikyk šią poziciją 10 sekundžių ir grįžk į pradinę padėtį. Pakartok tai 5 kartus.

4. Pratimas antakiams. Tiesiai atsisėsk ir užmerk akis. Dviem minutėms atpalaiduok protą. Atmerk akis ir pakelk antakius kaip įmanoma aukščiau. Palaikyk 2 sekundes. Atpalaiduok ir pakartok pratimą 10 kartų.

5. Akys aukštyn ir žemyn. Atsisėsk tiesia nugara ir nukreipk žvilgsnį tiesiai priešais save. Užmerk akis ir lėtai jas judink aukštyn žemyn. Pakartok šį pratimą 10 kartų.

Be šių pratimų taip pat reikia laikytis kitų sveikų įpročių, pavyzdžiui, miegoti ne mažiau kaip 8 valandas per parą, naudoti drėkinančius paakių kremus ir tinkamai drėkinti savo kūną (gerti pakankamai vandens).

Nori įsigyti natūralų drėkinantį paakių kremą?
Jei tau mažiau nei 35 metai, spausk čia »
Jei esi vyresnė nei 35 metai, spausk čia »